Úvod Internet Pro

Vyberte si z nabídky tarifů Internetu PRO

Tarify pro živnostníky a firmy jsou bez závazků.
V ceně máte zabezpečení O2 Security PRO, zvýšenou servisní podporu, garanci dostupnosti připojení a O2 TV.

Internet PRO 250

Stahování až 250 Mb/s
Nahrávání až 25 Mb/s

Rychlé připojení, které využijete pro streamování videí v kvalitě 4K a používání náročných aplikací bez prodlev.

299 Kč/ měsíc

po 6 měsících 599 Kč / měsíc
cena bez DPH

Optický PRO 1000

Stahování až 1000 Mb/s
Nahrávání až 500 Mb/s

Tarif ideální pro větší kanceláře, které používají internet současně na víc zařízeních. Můžete vést videohovory v kvalitě 4K a používat náročné aplikace.

299 Kč/ měsíc

po 6 měsících 699 Kč / měsíc
cena bez DPH

router
  • Nepřetržitá ochrana a filtr škodlivého obsahu
  • Chrání všechna připojená zařízení
  • Bez nutnosti instalace dalšího softwaru

Čím je Internet PRO unikátní

  • Chrání před online hrozbami
  • Blokuje nebezpečné maily
  • Poskytujeme prémiovou péči a podporu
  • Filtruje škodlivý obsah
  • Zajišťuje automatické aktualizace
  • Posíláme pravidelné reporty

Podrobnosti o Internetu PRO

O2 Smart Box zajistí Wi-Fi připojení do kanceláře

O2 Smart Box s funkcí Inteligentní Wi‑Fi průběžně vylepšuje pokrytí signálem a postará se o vysokou rychlost přenosu dat bez kolísání výkonu. Když ho doplníte O2 Smart Boosterem, Wi‑Fi dosáhne ještě dál.

Víc o O2 Smart Boxu

Nezávazná konzultace

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.

Často kladené dotazy k Internetu PRO

Garance rychlosti a dostupnosti
Potřebuju k internetu modem?

Ano, pro funkční internet potřebujete modem. Na všechny naše modemy máte pětiletou záruku a po zaplacení vám zůstávají.

 

Modem už mám - můžu ho použít?

Svůj současný modem můžete použít, pokud splňuje standard DSL2. Pro nejlepší zážitek doporučujeme k bezdrátovému internetu O2 5G Box a k pevnému nebo optickému internetu O2 Smart Box. Pro optický tarif s rychlostí 2000 Mb/s budete potřebovat Optic Box. Všechny modemy zvládnou připojit až 10× víc zařízení než běžný modem.

 

Jak bude probíhat změna poskytovatele? Nezůstanu bez internetu?

Výpadku služeb se nemusíte bát. Převod k nám proběhne plynule. Všechno, co budete potřebovat k převodu internetu, najdete tady.

 

Můžu si změnit rychlost internetu?

Ano. Pokud máte na dané adrese dostupnou vyšší nebo nižší rychlost, můžete tarif kdykoliv změnit. Požadavek vyřešíte jednoduše na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02.

 

Co obsahuje O2 TV Modrá?

K internetu dostanete O2 TV Modrou s víc než 30 televizními kanály. Těšit se můžete na oblíbené stanice České televize, Novy, Primy nebo Barrandova. Nechybí ani filmové, dětské a dokumentární kanály. O2 TV má spoustu užitečných funkcí. Oblíbený pořad si můžete pozastavit, nahrát nebo pustit až 7 dní zpětně.

 

Co dělat v případě nespokojenosti?

Řekněte nám, co je špatně. Zavolejte na naši bezplatnou zákaznickou linku (800 02 02 02) nebo se stavte v kterékoliv O2 Prodejně. Společně najdeme řešení, které bude vašim potřebám vyhovovat líp. Pokud jste definitivně rozhodnutí pro odchod, i tehdy jsme tu pro vás. Odejít je snadné. Abyste nemuseli nic hledat, tady najdete postup, jak službu zrušit.

Často kladené dotazy k O2 Security PRO

Co je to O2 Security PRO?

O2 Security PRO je služba, která zabezpečuje vaše internetové připojení.

Před čím mě O2 Security PRO chrání?

Před bezpečnostními hrozbami jako jsou viry, spyware, trojští koně, phishing. Zabrání přístupu k doménám obsahujícím nebo šířícím malware. U vyšších bezpečnostních profilů zajistí i blokaci obsahu pro dospělé nebo her.

Ochrání všechna připojená zařízení - telefony, počítače i ostatní firemní zařízení.

Jak funguje O2 Security PRO?

Zablokuje vstup na stránky, které mohou obsahovat zavirovaný obsah - kód, soubor nebo aplikaci. 

Musím O2 Security PRO aktualizovat?

Ne. O2 to udělá za vás, o nic se nemusíte starat.

Jak můžu vypnout či znovu zapnout SMS a e-mailové notifikace o zachycené hrozbě?

VYPNUTÍ: odesláním SMS ve tvaru INTERNETPRO D pro blokaci notifikací na číslo 420720000311.
ZAPNUTÍ: zákazník odešle SMS ve tvaru INTERNETPRO A pro aktivaci notifikací na číslo 420720000311.

Úrovně zabezpečení internetového připojení

Nabízíme čtyři úrovně zabezpečení. Při objednání tarifu máte výchozí Profil 1. Úroveň zabezpečení si můžete v Moje O2 zadarmo změnit tak, jak potřebujete.

Úrovně zabezpečení

  1. Profil 0
    Pokud nastavíte Profil 0, zabezpečení se vypne.
  2. Profil 1
    Blokuje přístup na nebezpečné stránky (DNS filtr).
  3. Profil 2
    Blokuje malware (škodlivé programy), škodlivý provoz ohrožující vaše zařízení, přístup na nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika jako jsou nežádoucí reklamy, sledovací prvky, nebo nešifrované spojení.
  4. Profil 3
    Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
    Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení dat např. torrenty. Řídí vytíženost připojení.
  5. Profil 4
    Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
    Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení, např. torrenty.
    Dále blokuje obsah pro věkovou skupinu 18+ (pornografie, hazard a online hry) a zahrnuje zabezpečení proti přetížení připojení.

* U tarifů řady Internet Kabelový PRO je dostupná pouze úroveň zabezpečení Profil 0 a Profil 1.
 

Jak změnit úroveň zabezpečení?

  1. Přihlaste se do Moje O2 a otevřete si přehled služeb.
  2. Vyberte internetový tarif, u kterého chcete nastavení změnit.
  3. Klikněte na tlačítko "Změnit úroveň zabezpečení."
  4. Zvolte novou úroveň zabezpečení a volbu uložte.
     

Chcete bezpečný internet?

Ověřte si dostupnost připojení na vaší adrese.

Chcete přejít s internetem k O2?

Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O2 a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:

1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O2

  • lze podat při sjednání služby přístupu k internetu od O2 telefonicky, v O2 Prodejně nebo u zprostředkovatele O2
  • k přijetí žádosti budeme potřebovat:
    • Identifikaci stávajícího poskytovatele i rušené služby (její číslo a u služby v pevném místě její adresu) včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU), vystaveného k rušené službě. Všechny údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem. Pokud došlo k jejímu uzavření před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele nebo v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí).
    • Ověření vaší totožnosti (pokud k němu už nedošlo).
    • Vámi navrhovaný termín změny (nejdřív uplynutím 5. pracovního dne po podání žádosti).
  • Součinnost u navazujících kroků (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou nebo zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, jestli změnu potvrdit, a taky (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny nebo dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě.

2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele

  • Nejpozději pracovní den následující po doručení vaší úplné žádosti ji předáme stávajícímu poskytovateli, který odpoví do jednoho pracovního dne poté.
  • Pokud ji odmítne, žádost zrušíme (protože nemůže identifikovat rušenou službu, v žádosti chybí správný OKU nebo k témuž OKU už jinou žádost eviduje).

3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi

  • Pokud stávající poskytovatel odpoví, že rušená služba je součástí balíčku, podle vašeho pokynu žádost potvrdíme nebo zrušíme (v případě, že nedostaneme váš pokyn nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení informace o balíčku od stávajícího poskytovatele, můžeme žádost zrušit).
  • Co nejdřív po doručení odpovědi stávajícího poskytovatele provedeme technické šetření o konkrétních možnostech zřízení služby O2 (pro její aktivaci musíme mít u vás zřízený technologický bod, který můžeme využívat, např. přípojku). V závislosti na výsledku šetření vámi navržený termín potvrdíme, anebo navrhneme jiný, příp. žádost zrušíme, pokud není možné službu zřídit.
  • V případě, že se liší vzájemně potvrzený termín od termínu navrženého ve vaší žádosti, oznámíme aktualizaci stávajícímu poskytovateli.

4. Samotná změna

  • K aktivaci služby od O2 dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili.
  • K tomu samému dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu.
  • Přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nebude delší než jeden pracovní den.

Pokud v důsledku porušení povinností O2 dojde k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O2; její výši a způsob uplatnění najdete TADY.

© 2024 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl