V rámci služby O2 Internet Business dodáváme internetové připojení s garantovanou dostupností. Rychlost a kvalita je garantovaná pouze na úseku poslední míle, tj. připojení od ústředny k zákazníkovi, které je bez agregace.
V ceně služby O2 Internet Business je základní SLA 0. Garance SLA 1 a výš je nutné přikoupit. V případě výpadku technici řeší přednostně problémy ovlivňující zákazníka se zakoupeným SLA.
PLATNÉ OD 1. 10. 2021 | JEDNOTKA | SLA 0 | SLA 1 | SLA 2 MB |
SLA 3 | SLA 4 |
---|---|---|---|---|---|---|
MĚSÍČNÍ DOSTUPNOST | % | 99 | 99,5 | 99,7 | 99,9 | 99,95 |
MAX. DÉLKA PORUCHY CELÉ SLUŽBY | hodin | 12 | 12 | 6 | 4 | 4 |
MAX. DÉLKA PORUCHY PRIMÁRNÍ/ZÁLOŽNÍ PŘÍPOJKY | hodin | - | - | 48 | 48 | 48 |
DOBA ODEZVY | minut | 120 | 120 | 60 | 60 | 20 |
INFORMOVÁNÍ O PROBLÉMU | hodin | 12 | 12 | 6 | 4 | 1 |
AUTOMATICKÁ SANKCE | NE | ANO | ANO | ANO | ANO |
Pro dodání garancí typu SLA3 a SLA4 musí být záloha řešena samostatnou paralelní linkou.